لوله بازکنی چیست

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 264
نویسنده پیام
livestor آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 24 /7 /1397


لوله بازکنی چیست
یکی از مشکلاتی که ممکن است روزی سراغ ما نیز آید گرفتگی لوله های منزل و یا محل کار ما می باشد. گرفتگی لوله ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد و در قسمت های مختلفی از منزل نمود پیدا کند. از جمله این بخش ها میتوان به سرویس بهداشتی ، حمام ، سینک ظرفشویی و حتی کف شوی کف آشپزخانه و حیاط اشاره کرد.
معمولا اصلی ترین نشانه ی گرفتگی لوله زمانی پدیدار می شود که آنقدر آب در لوله جمع میشود تا از یک منشا مانند دریچه ی حمام و یا سرویس بهداشتی خارج شده و وارد محیط منزل ما شود. دیدن اینگونه صحنه ها در بسیاری از مواقع حالت خوش و مناسبی نداشته و باب میل هیچ کس نیست از این رو بسیاری از افراد بلافاصله اقداماتی را به جهت رفع گرفتگی لوله انجام میدهند. یکی از این راهکارها این است که خود دست به کار باز کردن لوله در منزل بزنید و راهکار دیگر تماس با فردی متخصص در زمینه لوله باز کنی می باشد که در ادامه هر دو روش را توضیح خواهیم داد.

لوله بازکنی در منزل
مطمئنا پس از دیدن صحنه ی بالا آمدن آب از دریچه های خروج آب منزل خودتان دست به کار میشوید تا گرفتگی لوله را بر طرف نمایید، این کار عموما به کمک تلمبه های دستی صورت میگیرد. طرز کار تلمبه های دستی به این صورت است که به کمک هوای فشرده ای که در زیر کلاهک تلمبه قرار میگیرد به سطح آب فشار آورده و این فشار در مسیر لوله تکرار میشود تا به مانعی که مسیر آب را مسدود کرده است برخورد کرده و باعث جا به جایی و در نهایت باز کردن مسیر میشود. معمولا توصیه میشود ۱۰ الی ۲۰ بار به صورت مداوم از تلمبه استفاده نمایید. این روش تنها برای مواقعی مثمر ثمر خواهد بود که جسمی که باعث گرفتگی لوله شده است کوک و یا قابل انحلال در آب باشد. اما اگر اینگونه نبود می بایست چکار کرد؟
تماس با شرکت لوله بازکنی راه حلی آسان و بی دردسر
در صورتی که منزل و یا محل کار شما دچار گرفتگی لوله شد و شما به تنهایی و با استفاده از وسایل دمه دستی و سطح اولی نتوانستید نسبت به بر طرف کردن گرفتگی آن اقدام کنید می بایست با لوله بازکنی تماس حاصل نمایید. پس از تماس با لوله بازکنی فرد یا افرادی که تخصص و تجربه ی لازمه را در امر لوله بازکنی دارند به منزل و یا محل کار شما آمده و به کمک دستگاه های مکانیکی و پیشرفته ای که دارند به لوله بازکنی منزل شما مشغول میشوند.
در صورتی که گرفتگی لوله شما از نوع یک باشد به کمک همین دستگاه های مکانیکی پیشرفته گرفتگی لوله شما رفع و و وضعیت مسیر لوله به حالت قبل باز میگردد. این در حالی است که گاهی ممکن است گرفتگی لوله شما از نوع دوم بوده و جسمی که مسیر لوله را سد کرده است آنقدر بزرگ بوده باشد که به کمک دستگاه های مکانیکی نتوان آنرا خورد و یا به بیرون کشید، در این صورت فرد لوله بازکن با کسب اجازه از مالک اقدام به شکافتن مسیر لوله نموده و سعی میکند تا با از جا دراوردن بخش گرفتار شده ی لوله ی به صورت دستی نسبت به خارج نمودن جسم مذکور اقدام نماید.
البته این نکته را باید توجه داشت که استفاده از روش دوم بسیار کم اتفاق افتاده و در ۹۰ درصد مواقع کار به کمک دستگاه های مکانیکی به خوبی پیش خواهد رفت.

سه شنبه 24 مهر 1397 - 23:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group